מציל חיים: ח"כ גפני סייר בסלילת כביש 38 החדש לבית שמש

    דוד לזר 1 Comment on מציל חיים: ח"כ גפני סייר בסלילת כביש 38 החדש לבית שמש
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע ערך ח"כ משה גפני סיור יחד עם סגן ראש העיר ויו"ר ועדת התנועה בעיריית בית שמש שמואל גרינברג, על התוואי של סלילת כביש 38 החדש, כביש הגישה העיקרי לבית שמש ו-50 מושבים נוספים שסביב לה.

    "זו סגירת מעגל גדולה עבורי לראות איך כבר עובדים בפועל לשדרוג כביש 38, פעלתי בנושא למעלה מעשר שנים, היו לי פגישות עם שבעה שרי תחבורה לקדם את שדרוג הכביש, והנה שמחה לי לראות כי העבודות נעשות במלוא הקיטור, ותושבי בית שמש יזכו בקרוב להגיע בדרך מהירה לביתם ובכביש חדיש שמתאים לעיר מודרנית ומתקדמת", אמר גפני.

    עוד אמר גפני כי "עליכם לדעת כי לא מדובר בעוד כביש, אלא בכביש שכבר גבה חיי אדם לא מעטים, ולכך עלינו לעשות הכל לקדם את הכביש החדש ולתת תקווה לאלפים הרבים שנוסעים בכביש מדי יום ביומו".

    גפני שפעל רבות בכדי שכביש 38 יכנס לתוכנית העבודה של חברת נתיבי ישראל, לא הרפה משרי התחבורה לדורותיהם לשים דגש על כביש זה שכלל איננו מתאים ככביש גישה מרכזי למטרופולין של בית שמש. במיוחד בתפקידו הקודם כיו"ר ועדת הכספים של הכנסת פעל הרב גפני לקדם את התוכניות, ולהביא להצעת החלטה מוסכמת שתקדם את שדרוג הכביש ותתאימו למציאות החיים החדשה של בית שמש כעיר עם למעלה מ-100.000 תושבים, שצפוייה תוך מספר שנים לא מעטות אף להכפיל את מספר תושביה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי שיצא נגד היוזמה של הרחבת ושיפוץ כביש 38, שיצא לו העינים, וידע שהעיר בית שמש וסביב לה פורחת ומשגשגת עם ראש העיר הכי תותחני הרב משה אבוטבול הי"ו, שד' יתן לו הצלחה בכל מעשי ידיו, וכל שונאי הדת יבושו ויכלמו, אמן ואמן.